tisdag 4 september 2012

Bloggen 2 månader idag!


I något överhettat tillstånd firas det med vacker blomster och djup tacksamhet för Ditt engagemang och visat intresse för bloggen som idag fyller exakt två månader.
Till en början var jag aningen tveksam till om det var värt att börja bloggandet då jag i min vildaste fantasi inte kunde drömma om att så många ville följa den. Med facit i hand kan jag idag vara både stolt och glad över att jag övervann tveksamheten med min nyfikenhet och vilja att skriva.
Inledningsvis envisades mina tankar med att övertyga mig om att detta är fullkomligt osocialt och inte särskilt givande om man föredrar ett Liv på "riktigt".. Men faktum är att jag genom bloggen kommit i kontakt med så många härliga människor och med det stärkt och utökat mitt sociala nät.
Nya vänner, nya insikter och positivt bemötande har blivit en slags nystart i mitt Liv som jag hanterar varsamt och med vördnad, för jag förstår och känner att ännu mer i och med detta kommer att ske i positiv anda.
Min dröm var och är att få skriva på heltid med undantag för andra roligheter där ute i periferin ;-)
Med Din uppmuntran som jag tacksamt förvarar i facket för självkänsla, kan jag kanske en dag genomföra det jag så länge haft som mitt mål, att skriva för både Dig och mig.
Stanna gärna kvar i min Verklighet, Du är så välkommen att vara en av dom som förverkligar min Dröm.
Kärlek till Dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar