söndag 16 september 2012

Livet under solen

Vi nynnar till Lisa Nilssons "Himlen runt hörnet" och är rätt så glada över att vi också har det. Den är blå och omtänksam, tycks gilla oss så till den grad att den också bistår oss med sol. Det enda som skiljer min Verklighet från Lisas väl framförda ord är att min ängel inte ligger i sängen. Min flyger runt och håller både koll och låda så att jag får fortsätta njuta av solig söndag, nära och kära.
Höst eller sensommar spelar ingen roll. Det är semesterfeeling att ta tillvara på.
En dag där Nuet får bestämma, en söndag av frihet och ett rätt så ovant sätt att Leva Livet. Det gör jag gärna om lite oftare. Hoppas Du har en minst lika skön söndag under solen =)

2 kommentarer:

  1. ja det var en skön dag det där minsann :-)

    SvaraRadera
  2. Ja..och inte var det så länge sen heller. Snart är det jul ;-)

    SvaraRadera