tisdag 4 september 2012

Budskap i skrift, ingen överdrift


Apropå dagens tidigare inlägg vill jag bildligt bjuda på en tårtbit som tack för de positiva kommentarer jag fått mig tilldelat idag. Dessutom passar jag på att publicera bilder på budskap att bära med sig, som en liten påminnelse om att vi är fria att göra som vi vill så länge både Du, jag och vår omgivning mår bra av det =)
Dessa ord påminner om att verkligen göra det man tror på och för att göra det krävs ett mod. Du äger det och förvarar det någonstans. Kolla upp var! ;-)
Om Du gör det, gör andra det. De få som inte gör det behöver du inte...har jag förstått och lärt mig =)
Min rosa kasse står kvar än som en skimrande lite vän och bara äger! Vilket den har all rätt till, precis som Du & Jag. Man äger friheten att behandla folk som man vill. Man äger också valet HUR man gör det.
Det är det som är så häftigt. Åtminstone när man kommit underfund med det. Ha en skön kväll och stort tack för idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar