onsdag 25 juli 2012

En hel massa Marre-inredning

Entrén hos Ingemarsdotter
Man kan ha lantlig feeling i en hyresrätt också ;-)
En sanning jag gärna delar med mig av =)
En skottkärra för mössor & vantar
Blomster i hallen
Små budskap med stor innebörd
Home.. Så jag vet var jag är!
Vardagsrum..här hämtar jag andan, flörtar med änglar och bloggar för Dig =)
Ett gammalt vitrinskåp som tog mig 12 timmar att måla om. I gryningen stod det klart och jag var vid det laget helt färdig.. i dubbel bemärkelse ;-)
Beroende på vilket tillstånd man befinner sig i, kan man se dubbelt ;-)
Köksblomster
Utsikt och insikt i vardagsrum
Ett olivträd som är snällt och sköter sig helt och hållet själv..
En kompis till..
Bakom lådan döljer sig ett fult proppskåp. Man tager vad man haver =)
Inredningsdetaljer är ingen bristvara i detta hem , kan jag lova =)
En av hyllorna i skafferiet..
Hylla på köksväggen
Jo, det stämmer väl in på mig ;-)
Ljus & lyktor..everywhere!
Dubbelseende på lördagnätterna!
Ett litet skåp i köket..det stora är jag ;-)
Egenhändigt gjort "proppskåp"..
En gammal skylt jag hittade i en lada en gång..Nu hänger den på badrumsdörren.
Ett extra skafferi i mitt kök
Ordning och kaos kommer bra överens i mitt hem =) Båda funkar!
Ovanför köksbordet finns nästan allt =)
Compact Living is Big Living ;-)
Tack för att Du tittat in! Du är förstås varmt välkommen tillbaka..när Du vill =)




























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar