torsdag 27 september 2012

Silver betyder inte alltid en 2.a plats



Plötsligt, mitt i en spännande scen av "Ocean thirteen", fattade jag beslutet. Nu åkerallt det marina och blåa in i skrubben. Fram ska istället det jag inte använt alls sedan jag flyttade till nuvarande bostad.
Nu blir det vitt, vitt, vitt med inslag av ljusgrått och silver. Så får det vara fram till jul då det röda är den givna accenten.
Det blå står för sommar och sval bris för mig. Det får vila till nästa sommar.
Sonen gillar de marina inslagen (i dubbel bemärkelse förstås) men nu efterlyser det "gamla" rummet igen.
Efter en del jobbmöten i morgon blir det stort röj och förändring i hemmet fast jag egentligen skulle vilja börja på direkten. Vad hette det där nu igen då..ööh..hm..Jo! Tålamod ;-)
Tillbax till ruta 1 där jag en gång började men med något mer silver i kanten ;-)
Givetvis publicerar jag fler bilder allt eftersom. Inte minst i morgon. jag inväntar också min nya tapet som dessvärre försenats något. Men så fort jag har den är det den nya arbetshörnan som ska inredas.
Med vitt och glas som regerar kommer denna tapet från Cole & Son att synas..med all rätt! Planerna är många just nu. Längtar så till morgondagen. Ha en bra kväll och välkommen åter =)








 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar