torsdag 6 september 2012

Legendarisk inredning ;-)

Skönt att solen vill hälsa på. Det gör dagen så mycket roligare trots snytande, fräsande och hostande. Det är en förkylningarnas tid där allt tillåts gå i slowmotion. Inför varje årstidsbyte vaknar min lust för förnyelse i hemmet och det är ljus, färg och doft i fokus. Inga större ansträngningar ännu så länge men det är ju som bekant det lilla som gör det stora. Ovan på bilden har jag gjort en kruka av papper med tryck. Det pappret kommer från Legends! Fick pommes serverat i det en gång ;-) Arbetsskada! Man kan säga att det är en Legendarisk typ av inredning.
Ljuskorgen fylls på i blandade färger och dofter. Allt för att undgå elbolagets elaka fakturor ;-)
Några små förändringar på kökshyllan där skafferivarorna staplas på varandra.
Står att läsa i min hall, belyst med både spotlight, värme och kärlek =)
I mörkret är det vackert med små ljuskällor överallt! I detta skåp har jag dolda batterilampor.
Ljusslingor funkar överallt! Jag kallar det singelromantik =)
Ommöblering av de små detaljerna i stora skåpet. Jag har i detta nu planer på att rensa ur så mycket som möjligt. Stilrent! Det är ett ord som växer sig allt starkare i mina tankar.
Skåpet i mitt vardagsrum är välfyllt. Dessutom är det både Vitt & Brett ;-)
Välkommen tillbaka in igen. Fler inlägg kommer under dagen.
Kärlek, Sol och Värme till Dig!

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar