söndag 9 december 2012

Zlatan har varit under min julgran!

Jag fullkomligt älskar att strosa runt i Stockholm, man blir ett med staden med detsamma och stämningen som råder är välbehövlig för en lantlolla med behöv av miljöombyte.
Tiden får gå som den vill, den märks knappt och är man gör endast det som faller en in. En kort resa med trevligt innehåll kan verkligen bidra till extra energi.
Väl hemma och innanför dörren känns det också skönt. Min borg, min tillfyktsvrå, mitt Liv.
Under granen ligger inslagna paket. Fler än det gjorde innan jag for iväg!?
Jag ler stort och från hjärtat.
Det är inte alla som har haft en av världens bästa fotbollsspelare under granen. För här har han uppenbarligen varit medan jag varit bortrest! Det snyggast inslagna paketet har en glittrig liten hälsning:
God Jul, Marre - önskar Zlatan

Det är ett väl tilltaget paket. Förmodligen ligger han själv där i och förgyller min julafton som en liten Zlatan-tomte. Sen kan man vara lugn för att mina barn kommer att få anledning att sjunga
Jag såg mamma kyssa tomten, jag... Många gånger ;-)
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar