lördag 15 december 2012

Harry Boy är en liten vänsterprasslare

Man kan ju leva med förhoppningar..och lite spänning på samma gång. Att följa travet på TV4 är större dramatik än vad tidiga mornar medför i vårt hem!
Min inlevelse är rent av drygt och störande. Jag vet..för jag skulle aldrig stå ut med någon som högljutt sitter och skriker på en häst som ändå inte hör ett skit och som kämpar skiten ur dig för en dum människas skull!

Min son med flickvän har nyligen gjort en vintrig entré i hemmet. Som jag längtat. Två veckor hos pappa sätter sig i saknaden hos mamma. Överlycklig tog jag emot dessa turturduvor, fullt förberedd med glögg, pepparkakor och godis. Det tog 2 minuter. En lång kram, ett hej, hur mår du och sen försvann hångelföremålen in på rummet intill.
Kul!
Men det ger mig större anledning att svära lite över den där Harry Boy som jag godtroget förlitat mig på under en längre tid. Det sägs att om man har otur i Kärlek har man tur i spel och vice versa. Eller hur?!?!
Jag lär ha tur i otur som slipper beblanda mig i någon sådan typ av lyckorus =)
En man skall vara tillförlitlig och vara försedd med en jävla massa humor och uthållighet. Jag står lite osäker till huruvida denna beskrivning skulle passa in på Harry Boy.
Ikväll ser jag honom som lite av en vänsterprasslare ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar