tisdag 27 november 2012

Jennifer Cassandra Mari...betyder Kärlek !

Tidig morgon och jag njuter av en behaglig stämning omgiven av tända ljus och en påminnelse om Livets hastighet. Det var 26 år sedan hon kom till Världen, min älskade dotter.
Jag minns dagen som igår. Känslan av den absoluta Kärleken som står emot allt av ondska och elände.
Allt gott kom till mig genom den lilla tösen som kom att förändra hela mitt Liv.
Med sina 47 cm och 2 400 gram lades hon i kuvös de första timmarna för att hålla värmen. Jag minns paniken som uppstod då jag satt intill denna plastlåda, utan möjlighet att få känna på henne.
Hon var det vackraste jag någonsin sett och drömmarna skulle innehålla total lycka resten av Livet.
Väl i min famn och jag kände att Gud finns! Det avslöjade hennes guldbruna ögon som i alla dessa år iakttagit mig ur alla perspektiv.
Med ansträngning, Kärlek och en del brister har jag försökt leda henne till rätt väg i Livet. Nu går hon där, alldeles framför mig och väljer sina egna stigar att utforska.
För alltid står jag bakom henne. Men just idag ska jag med stolthet stå framför henne och påminna denna vackra människa om hur Älskad hon är.
Grattis min Älskade Jennifer Cassandra Mari..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar