måndag 31 december 2012

VÄLKOMMEN, KÄRA FRAMTID!!!

Tack 2012!!
För alla vänner, gamla som nya, för roliga jobb, en fantastisk sommar, för insikter,utsikter, prognoser, fester, röda mattor, glädje, sorg, misstag jag begått, erfarenheter jag fått, utmaningar jag tilldelats, för fattigdom som ...resulterat i skön kreativitet, för överraskningar, goda som ledsamma. För trisslotter utan vinster, goda grannar, för den nya filmen med George Clooney, för höjt bostadsbidrag och självförtroende, för alla som troget följer min blogg, för alla roliga inlägg på Fb, för Zlatans historiska mål mot Tyskland och för att jag kommit ihåg alla mina lösenord!
Må det det nya Året bli minst lika bra!
 
Jag höjer en skål eller sju och skjuter iväg en raket av Kärlek och Framtidtro!
Gott Nytt år, kära vänner ♥

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar