tisdag 1 januari 2013

Det Nya Året bär min favoritfärg!

Förra året är inte så långt borta men ändå passerat och förbi, i läge att lägga i god förvaring för blandade minnen. Raketer avfyrades i vackra färger mot en mörkblå bakgrund som en påminnelse om att 2012 nu for iväg med enkel biljett mot Det gångnas Land. Champagne avnjöts och välkomnade ett nytt år som ska bli som alla andra år i en bemärkelse: Bättre än någonsin!
Det bekräftas av den favoritfärgade himmelen idag! Den blå som går hand i hand med en sol som troget skiner upp de första stegen på Jord detta år 2013.
Härligt! En mycket bra start jag tacksamt Lever i.
Det är idag man är den pånyttfödda människan, urdruckna drinkar till trots. Det är idag man påbörjar det stora, nya och förhoppningvis underbara.
Löften ska infrias och ögon skall hållas öppna, varsamhet skall bidra till ett Liv i full empati och gränslös Kärlek. Oj, så lyckligt det ska bli!
Oj, så mycket nytt för hjärta och själ att vänja sig vid =)
Det är i år allt det fantastiska kommer att ske. Allt det som vi bett om föregående år. Det blir en hel del att deal med, det. Vi kommer således inte att gå sysslolösa.
Vi kommer att ha fullt upp med att sprida harmoni och framgång omkring oss. Tänk, så mycket rikedom vi får lära oss att både hantera och behärska.
Tänk så färgsprakande och ljusblått hela det kommande året blir!
Mina stora och förväntansfulla blå kommer bra överens med himmelen idag. Den bär en blå nyans som matchar mina naiva blå ögon.
Sicken tur att det råkar vara min favoritfärg, att den finns på min palett och att jag gärna målar dit några extra klickar med Kärlekens färg.
Den klara, varma och röda färgen får den Framtida Kärleken bidra med..
För det är förmodligen i år han gör sin storstilade entré!
En målare som vet hur att hantera en Livets pensel ;-)
Välkommen 2013!
Det mest färgstarka hittills ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar