fredag 5 oktober 2012

Höstlig inredning fortsätter

Med strålande sol som hjärtligt hängde över mig vart jag än gick denna dag, blev inspirationen till kreativ handling och med vän i sällskap stod second hand-butiker på turnéplanen idag.
Dessa fantastiska fina krukor uppburna av änglar kostade endast en tjuga styck och blev tveklöst i min ägo efter kort presentation.
Resan gick sedan vidare till favvo-butiken i Insjön där blomster inhandlades till krukorna. Vackert med grönt och höstbrinnande rosor =) smagladjen.blogspot.com
En vinflaska står i väntan på att få öppnas. Jag nekar inte hjälpen. Jag ska ha fredag i hela sinnet.
Den är f.ö. inhandlad på Systembolaget ;-)

2 kommentarer:

  1. vad snyggt det blev=)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Det gröna står sig fint mot övriga höstfärger. Det är roligt med förändring ibland =)
    Nu ser jag fram emot julpynt nästa gång..

    SvaraRadera