torsdag 4 oktober 2012

Bloggen 3 månader idag!

Det är inte en helt vanlig dag idag. Det är den 4:e dagen i oktober 2012, vilket ger anledning att fira lite extra!
Idag är det nämligen exakt 3 månader sedan som bloggen fick Liv och undertecknad greps av fascinationen över detta forum inom loppet av några minuter. Märkligt. Att man blir näst intill beroende. Av att skriva, ta bilder, rapportera, tycka och tänka, sprida åsikter och både beröra och uppröra.
Det är ett speciellt Liv där dåligt samvete påminns var gång tidsbristen utestänger inläggen. Det är ett slags måste som är både roande, spännande och svårt att vara utan.
Jag är glad att Du besöker den här sidan och därmed bidrar till ett fortsatt Liv för bloggen. Den gillar ditt intresse och uppmuntran. Den ska få både tårta och blomster nu.
Jag tror jag tar mig en smakbit, jag också ;-)
En lila ros till Dig som tar del av denna rad precis nu =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar