måndag 22 oktober 2012

Min fina mor är värd all beundran

Det är mycket nu. Att jag redan nu förbereder inför julens inredning är inget nytt men det är många projekt på samma gång helst plötsligt. Allt för att hålla igång och inte tappa någon gnista.
Jag ringde min kära mor här om dagen, kvinnan som är helt makalös, inte enbart när det kommer till att var världens bästa mamma, hon är en jäkel på handarbete också!
Till det vita vitrinskåpet i köket som jag vill "jula" till lite extra, bad jag om att få virkad spets till varje hylla. Jag räknade med att få spetsremsorna nästa gång jag hälsade på men se, här gick det undan. Efter två dagar låg dessa fina i min brevlåda! Tack, mor =)
Det blev så vackert att man kan ha skåpluckorna öppna hela tiden. Glädjande nog var det inga fönsterkuvert i brevlådan idag. Mammas spetsar i ett paket och en röd vacker påse med röd-vita hjärtan i ett annat.
Dessa var det rea på hos wildahem.se
Till jul hänger jag alla hjärtan på ett vackert vitt snöre och dekorerar spegeln i hallen. Passar också till sommaren som fin dekoration. Det röda värmer mig. Kärlekens färg ;-)
Skickar en massa röd Kärlek till min Mor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar