lördag 6 oktober 2012

Mina vänner är lika färgsprakande som hösten

Så har jag träffat en vän för första gången på 32 år! Utseendemässigt lika ung dom då, mentalt likaså, i positiv bemärkelse förstås. Märkligt att det kan tyckas som om tiden står stilla så länge. Det kändes som att vi hade träffats ganska nyligen. Så roligt! Och soligt! =)
Efter den trevliga stunden vid köksbordet med kaffe och köttbullemackor fick jag tullfället att köra nya bilen igen. Med riktning mot solens strålar och jag hamnade i höstinredningens mecka igen.
Kostar det lite och är mycket vackert så får det bli som det blir. Ett våningsfat av mindre modell i zink kom att flytta in på min hylla idag.
I en mini-betongkruka med texten Faith satte jag Hjärtan på tråd på det översta fatet. Därefter lät jag kreativiteten flöda och fritt och plockade utanför butiken, upp vackra små höstlöv i sprakande färger som jag la på det undre fatet ;-)
För att matcha in i mitt eget hus kunde jag ju inte vara sämre än att hitta färgerna till mig själv också ;-)
Piffar till mig lite inför kvällens party med en annan pingla och tillsammans är vi Duon av Höstsprak och färggranna fyrverkerier. Vin på kylning och nytt läppglans inköpt och provat. Det glider fiiiint ;-)
Med ögon som glittrar och med klackar som klickar kommer Du nog inte att kunna undvika oss ikväll ;-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar