söndag 28 oktober 2012

Jag har någon inneboende som är konstant hög!

Hemma! Efter en helg med familj, vinboxar och älgsteksmiddagar. Med taskiga vinterdäck var jag i behov och önskan av hyfsad väderlek för att undvika dikeskörningar och rattgreppet a la tant. Tack, Vädergudar för givmildhet och solsken. Till nära och kära för påfyllning av positiv energi och kärlek.
I min familj ingår en lång rad av änglar. De flesta är biologiska syskon och föräldrar men vissa kan man köpa på ICA! ;-) Som denna här nedan. Den är vit, tyst och bor numera på en av mina hyllor som får representera Godhet och Lugna Vrån. Som en påminnelse om min fina familj.
Jag köpte henne för att hon var hög, tung och billig! =) Och då menar jag givetvis storleksmässigt och inget annat ;-) Några söta nallar fick följa med som extra passagerare då min svägerska ville ge dom ett nytt hem. Jag tror dom börjat trivas på direkten för samtliga planerar för inflyttningsfest redan nu ;-)
Överst sitter Partyprissen Persson! Han har redan skrivit inbjudningskort till bl,a illern Göran. Sen följer Bukowskinallen Gloria. Hon är lite finare i kanten, håller på Sylvia Vrethammar i "Så mycket bättre" och dricker enbart årgångsviner med väl utvald bekantskapskrets.
Det kan bli en rolig tillställning, det här. Vill Du vara med? ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar