måndag 8 oktober 2012

Jag och Jackson i skenet av stearinljusen

Fick ett infall och ville testa att göra om skåpet jag nu skall sälja. För att se vad och hur man kan förvandla det på olika sätt. Hade jag haft plats skulle jag behållit det och antingen klätt väggen med pärlspont och satt in en hylla till klädd med vit spetskant och sedan ställt röd och vit porslin i det lagom till jul.
Eller så hade jag tapetserat den bakre skåpväggen med ett enkelt presentpapper i röd och vit-rutigt. Jag ser det fram för mig. Önskar jag hade platsen =)
Just ikväll tog jag det jag kunde tillgå i hemmet och satte en ljusgrå tapet med schablontryck Family på insidan. Löstagbart ifall man vill behålla det som finns bakom.
Så här såg skåpet ut tidigare idag för att sedan förvandlas till detta:
Men fick jag bestämma skulle jag som sagt var satsat på Jul-temat ;-)
Ungefär som hyllan på denna lånade bild från nätet. På tal om nät så har mitt skåp dessutom en skåplucka med hönsnät för extra lantlig känsla. Det skulle bli så juligt vackert. Får se om jag får det sålt..annars blir det till att leta plats nånstans =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar