onsdag 24 oktober 2012

Nä, jag är inte bitter.. jag är rätt söt!

Höstens färger är visserligen vackra och varierande men mörkret övervinner färgpaletten och ger mig ett stort behov av förändringar som väcker de sinnen som motvilligt somnat.
Jag köper rosor med avseendet att uppvakta mig själv i största möjliga egotripp, för att bli påmind om att Världen är vacker och Livet likaså. Ett litet uns av bitterhet naggade i periferin vid tidigare tillfälle, eller snarare en oro för framtid och allmän press. Kanske är den obefogad, kanske är den nödvändig. Kanske är det bara Livet som påminner om dess naturliga ingredienser.
Det är en tid för eftertanke och stora beslut.
Det första fattade jag för en stund sen: Ny färger och former för Vitt & Brett...
En bra start för nya tag på nya vägar ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar