måndag 29 oktober 2012

Ett litet aktat paket med röda drömmar i...

En märklig dag med blandat innehåll. En liten berg och dalbana vars existens väl skall vara given i ett Liv av blandad kompott. En ljusglimt uppenbarade sig när det som mest behövdes. Via en avi som upplyste om ett anlänt paket att hämta ut. Ett aktat sådant med rött innehåll. Som en liten försmak av kommande julafton.
Allt är från nätbutiken Baldershage.se och jag fyndade detta till min glädje på reasidan. Vad som fanns i?
Jo, ännu ett litet paket =) Det var jag mest nyfiken på eftersom det var det innehållet jag allra mest önskade. Men jag tog upp det första lilla röda, som kommer att hamna i min sköna "blogg-fåtölj" till jul:
Har två liknande kuddfodral till soffan, med skillnaden att det inte är något julbudskap på dom. Men färgerna och ränderna matchar perfekt. Så till det mindre paketet:
Som jag längtat efter att få se dessa. Dom var så fina på bild och dessutom under rea-fliken. Fyra stycken kaffemuggar med tillhörande äggkoppar. Jag blev jättenöjd och glad! Dom är till och med finare i verkligheten. Nu saknas bara gott sällskap till frukosten. Det ingick nämligen inte ;-)
Är det någon som har missat att jag förbereder för Julen här?! ;-) Men färgerna och prylarna kommer även till nytta i sommar. För långt är det ju inte kvar dit ;-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar