tisdag 16 oktober 2012

Oväntat men välkommet besök

Jag tog mig friheten att inte ha allt för bråttom att stiga upp ur den varma nattsärken denna dag. Vilket senare skulle visa sig vara ett dumt val då jag kort därefter i panik fick betala med att snabbt röja och bädda innan oplanerat besök ringde på  min dörr ;-)
Glädjen stod som spön i backen när min bror och hans lilla familj stod därutanför med leenden ända upp till öronen! Kära trollungar i min soffa och i mitt hjärta!
Det blev en rolig dag med promenad under solsken och utbyten av inredningsidéer. Så till den grad att jag nu på kvällskvisten börjat städa och plocka i mitt vita, vackra köksvitrinskåp. Lite rött får det bli redan nu ;-)
Bara en liten tjuvstart av de röda efterlängtade accenterna. Det behövs små färgklickar i höstens tillvaro. Men de största färgklickarna är förstås brorsbarnen som pussade på faster idag ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar