söndag 7 oktober 2012

Annons-kvinnan

En lagom skön och inte allt för ansträngande söndagssyssla. I förrådet har jag en mindre lanthandel och en del av sakerna har plockats fram till försäljning. Möbler och inredning av olika slag.
Har tänkt tanken så länge men inte kommit till skott. Nu är det hög tid att rensa ur inför kommande vinter. Jag har en förmåga att samla på mig så till den grad att det är omöjligt att ta sig in i förrådet! Snart skall vinterdäck plockas fram och jag lär röja ut e liten gång fram till dom =)
Med den utröjningen får Mr Jackson följa. Till någon annans hem.
Sängram, stolar och överdrag för det lantliga hemmet. Mycket fint. Men bor man smått finns där ingen plats.
Idag är det mest jag som tar plats, tillbakalutad och liiite tystare än vanligt ;-)
Sköna Söndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar