tisdag 20 november 2012

GW Persson och Johan Falk..radarparet ikväll.

En otroligt lugn o skön dag med så lite som möjligt att utföra. En hemmadag med rätt att dona som man vill och med ett lite oväntat besök som resulterade i gott sällskap under god och spännande middag.
Dagsljuset försvann lite snabbare än vanligt idag men har man vänner som lyser upp tillvaro spelar det ingen större roll. Har planer på att väcka upp lusten att sy klart allt inför julen men det får allt vänta ett par dagar till. Fler turnéer står på agendan denna veckan och nästa uppehåll blir i Falun.
Ännu en härlig själ jag inte sett på länge som jag får glädjen att äta lunch med =)

Efter en tisdag med ett Liv i lugn takt väntar favoriten Leif GW Persson på tv:n denna kväll. Därefter ännu en Johan Falk-dvd som ska ses väl nerbäddad bland kuddar och duntäcken. En känsla av rikedom och lyx mitt i en vecka av enkel vardag. Jag njuter av en dag med blandat innehåll, inte minst av den pojke i 10-årsåldern som busvissalde efter mig och ursäktande förklarade att jag såg så fin ut på håll! =)
Underbart =) Tänk om jag hade sett illa ut från långt håll...också?!? =)
Ett gott skratt förlänger Livet, sägs det.
GW kanske kan bjuda på ett sådant ikväll. Det gör inget för min del =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar