lördag 10 november 2012

Så Mycket Bättre är så mycket bättre!

Ljuset av Lördag har lagt sig och lämnar plats för kväll och ro som för min del består av tända ljus, en latte och choklad lika mörk som novemberkvällen. Mitt absoluta favoritprogram "Så mycket Bättre" gör skäl för sitt namn. Sällan upplever man så mycket i ett och samma program, Fest, glädje, djupa diskussioner, gråt och underbar musik. Av och med artister som samtliga har givmildhet nog att bjuda på sig själva och visa den sanna människan bakom den fasad uppbyggd av naiv publik.
Magnus Uggla är favoriten. Kort i rocken men tillräckligt stor för att imponera. Ungefär som jag ;-)
Och mina tankar går till mina vänner som denna dag förgyllt min tillvaro på olika sätt. Dessa imponerar också djupt och hjärtligt, med sin närvaro, tillgivenhet och Kärlek.
Jag är glad och fri ikväll. Tacksam och full av ödmjukhet.
Allt känns helt enkelt Så Mycket Bättre =)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar