onsdag 7 november 2012

Är man singel får man flörta med tomten!

Som inredare har jag lyckligtvis det mesta i min ägo men då förändringar är ständigt aktuella så finns alltid rum för nya saker. Jag brukar sälja eller ge bort mina ting när dom funnits med tillräckligt länge, helt enkelt för att få både plats och råd.
I ett hushåll med mor och son får man tänka både smart och ekonomiskt och min önskelista till jul skickas med Kärleksbrev till tomten. Jag tror han gillar det ;-)
En tallrikshylla från Ib Laursen med porslin därtill. Det här är färgerna som dominerar hos mig just nu och då jag inte är utrustad med lyx i form av diskmaskin utan gör jobbet för hand, har jag länge sneglat på diskstället här nedan. Men tomten får bestämma ;-)
Sällan har jag så där lite disk i mitt ställ men får pedanten i mig regera blir det så. Åtminstone fram till Jul..
Stället för koppar mm, är både snyggt och praktiskt på samma gång. Och påminner om forna tider i lantlig stil. Jag kan riktigt känna doften av kanel när jag ser detta. Inte långt kvar nu ;-
Inte särskilt långt till min soffa heller. Förflyttning sker inom snar stund. Ha en skön kväll, du också =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar