onsdag 21 november 2012

Spåkulor & Tarotkort är inte värt några pengar!

Det handlar inte om att jag på något sätt är skeptisk till andlighet och sådant man inte kan förklara. Jag har min tro och uppfattning och har upplevt en del själv.
Däremot är jag skeptisk till de som fått för sig att man ska ta dyra pengar för att se in i någon annans framtid (vilket det inte finns några garantier frö att någon kan göra), ge känslomässiga råd och förmedla kontakt med någon på "andra sidan"..
Jag har personligen varit högst involverad i dessa ting under flera år varför jag med lätthet och utan samvetskval kan spekulera i huruvida en del är lämpade att syssla med detta, som om det vore en hokus pokus-show utan varken censur eller vettiga gränser. Jag ska avnjuta en trevlig lunch först. Ladda upp batterier och formulera orden lagom till eftermiddagskaffet. Återkommer i ämnet...
Och Du... det är helt gratis ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar