lördag 12 januari 2013

Med plusgrader i själ & hjärta

Jag slår mig ner i fåtöljen efter en fullspäckad dag, som blev mer händelserik än väntat. Härligt! Jag njuter av hela mitt hjärta när oplanerade händelser kommer i min väg.
Jag har våren i mina tankar. Små planer om det lilla paradiset som jag tänker öppna portarna till under sommaren. Jag har möjligheten, utrymmet och idéerna klara för direkt-leverens till Verkligheten ;-)
En liten dröm som är dags att förverkliga. Ganska okomplicerad och enkelt och dessutom fantastiskt roligt att få göra. Att planera och skissa är nöjet i detta nu. Att förställa sig hur det ska bli är en omöjlighet men väl så roande och spännande =)
Lugnt och skönt i "Vita Huset" ikväll. Fåtölj, ett 6-pack öl och en påse värmeljus! Det gör susen för framtida planer och drömmar ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar