tisdag 22 januari 2013

Ibland är det skönt att få som man vill!

En sån där dag där allt fått gå sin gilla gång. En sån där dag att njuta av. En dag med en härlig väninna, som överraskade mig i positiv bemärkelse. En dag som fått göra vad den vill med mig.

Det är just dagar av det slaget jag blir som mest uttrycksfull, välformulerad och artikulerande. Perfekt dag för att ringa konstiga instanser man annars gärna undviker.
Jag gör det ibland. Iklädd t-shirt och trosor, osminkad som fan och i rufsigt hår, sitter jag där och låter som en allvarsam och seriös jurist!
Det måste vara det optimala att filma. Att få se hur en radiosröst kan låta hur snygg och sexig som helst och i själva verket se ut som ett lass vardaglig skit =)
Rösten är bra att ha. Om man vet hur man ska hantera den. Tro mig..jag har lärt mig med åren ;-)
Också samtalen slutade positivt. Jag fick som jag ville. Det kan jag behöva..
I alla fall just en sån här dag... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar