torsdag 24 januari 2013

Betong-Änglar är hårda..men mjuknar av rödvin!

Full rulle, glad i hatten, nöjd med Livet, småsugen på äventyr och med siktet mot ljus Framtid, virvlar jag runt som en fri vind idag! =)
Leendet är med, tålamod och glatt hjärta likaså. Skön känsla och jag njuter av den. Man vet aldrig när det går över ;-)
Äventyr ute i den friska Leksands-Världen idag, och jag råkade på ett gäng änglar som fick följa med mig hem. Betong-änglar med mjuka leenden och ungefär samma inställning som jag.
Klart dom ska bo hos mig. Gratis!
Dom ska till och med få smaka av rödvinet som är införskaffat till kommande helg, då ett gäng sprudlande brudar samlas för galna upptåg. Blir vi månne berusade likt betong-änglar?!
Det kommer att märkas. Särskilt stela är vi förvisso inte, tvärtom!
Nånstans mitt emellan kontrollerbara och ledlösa ;-) När Livet känns som skönast..
Ja, just ja! Jag ramlade över en ny skylt också. Man får ju inte glömma det viktigaste man har: Familjen.
Håll av den, håll om den och hälsa från mig ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar