tisdag 22 januari 2013

Solen skiner lika mycket som jag!

Dag 22 i januari och skönhetssömn till klockan elva! Det behöver en prinsessa som jag, som ihärdigt och envist gör dags-aktiviteter på nätterna.
Det är roligare att vakna till det färdiga resultatet när dagens sol nr 1 avger sitt sken i vardagen ;-) Sol nr 2 är jag! Det känns som en stor uppgift och jag genomför den gärna. Att skina, alltså =)

Himmelens sköna spotlight, som letar sig in i Vita Huset, är min bästa vän idag.
Änglavingarna får vila en stund idag. Ska snart ta dom på mig igen ;-)
Inga glödlampor i Världen kan avge det vackra skenet som Solen gör! Jag har nämligen provat ;-)
Utsikten när jag bloggar. Den känns helt ok! Insikterna blir så goda.
På den gamla dörren hänger en skylt med pussande brorsbarn! Den spanas in ofta, vill jag lova =)
Jag fick här om dagen, ett fång röda rosor av svägerskan och min mor. För att jag är så underbar! =)
Skylten förmedlar de ord jag innerst inne känner idag. Det är skönt att vara här =)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar