fredag 4 januari 2013

Jag är en blondin med fungerande hjärna!

Snön smälter där jag går idag. Jag är varm, både inom- och utombords ;-)
Denna gång är det inte klimakteriets existens som ligger till grund för lagom hetta i Livet =) Det är hela mitt lilla hjärta som slår några extra slag för vindar som vänder och en årstid som tycks bli allt ljusare.
På något märkligt sätt bidrog nyårsklockan med ett behagligt uppvaknande som vänligt och omtänksamt försett mig med en styrka att ta till vara på.
Jag känner mig givmild och glad =) Nästan i ett euforiskt tillstånd men med lagom koll och fötter på jorden!
Jag får saker uträttade med en lättnad därtill, som inger hopp & tro för Framtiden! Den lilla blondinen sprider glitter omkring sig idag. Inte enbart från julgran som snart skall dansas ut till toner i dur;-)

Ser Du någon dansa fram likt en virvelvind, hör Du någon sjunga lite som hon vill, så är det bara den lilla späda kvinnan med stora framtidsplaner, som banar väg för Harmoni ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar