måndag 7 januari 2013

Kvinnan kan! Precis som en Man!

Underbara dag, med nära vän som fyllt mitt hjärta med värme och timmar med snilleblixtar och idéer. Som bjudit på små överraskningar där logiken fått komma till sin rätt. Där knogarna kommit vitna, kinderna rosats och skrattgroparna att synliggöras för omgivningen. Skönt!
När man i vissa situationer blir varse om att problem som uppstår, oftast inte är större än man gör dom! Att lite krångel visar nya och annorlunda vägar, inte alltid så tokiga. Man lär sig under Livets gång.
Idag har jag lärt mig lite mer tålamod. Och att kvinnlig manlighet finns..också i mig ;-)
Varpå jag uppvaktar mig själv efter väl utfört arbete och för att jag är så förträffligt charmig när jag sätter den sidan till ;-) Jag ger mig själv ett gäng rosor idag.
Because I'm worth it...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar