lördag 12 januari 2013

Jag omges av hönsnät! Men var är tuppen?!?

Och det kanske är naturligt för en kacklande höna som jag?! Faktum är att jag haft en rulle med metervis av hönsnät i mitt förråd i flera år!
Vill minnas att jag tillverkade ett par skåp där jag använde detta som inredningsdetalj istället för de glasrutor som tagits bort från dörrarna. Fint och lite annorlunda.
Nu har jag visserligen rutorna kvar i båda mina glasvitrinskåp, men det funkar lika bra att sätta nätet på insidan. Det blev, trots många svordomar och blödande fingrar, ett bra resultat ;-)
Det här är vitrinskåpet i köket. Jag har ett till, lite större i vardagsrummet som jag gjort likadant med.
Hönsnät överallt! Jag känner mig mer hemma än vanligt. Nu fattas det bara en tupp! ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar