fredag 20 juli 2012

Takida, Frisk, Månsson & "Weathergods"!!

Tack kära vädergudar!
Ni verkar vilja skona både artister och publik från regn och elände denna dag, Vi lovar att lägga det i minnesbalken och vara Er tacksamma för lång tid framöver.
Men å andra sidan kanske vi inte ens märker av någon eventuell skur med tanke på vilka artister vi har förmånen att se, ett gäng proffs som förmodligen enkelt kan distrahera oss och tro att tromber och orkaner i själva verket ingår i showen ;-)
I detta nu lever jag med helt vanliga vardagsbestyr, om några timmar är både ögon, öron och sinnen helt vidöppna och jag lär njuta varje sekund av alla intryck, människor, musiken och så... ja.. självklart hänger jag lite med nån vädergud också.. Jag kan bli deras manager. Vädergudar har också rätt till kultur och inte minst musik framförda av de bästa vi har i vårt kalla, blöta Svea Rike.
I bästa eller kanske rent av värsta fall, kanske Vädergudarna kan vara förband och sen ta ett välförtjänt break..
Ge Takida, Niclas Frisk och Månsson Allstars lite space i ett önskat uppehållsväder ;-)
Vad sägs om att jag bildar ett band med dom? ... The Weathergods?!?! =) Och manipulerar dessa så till den grad att endast solsken ingår och används som spotlights på scenen! Inga regniga konserter här, inte. Torrt, fint och varmt ska det va!
Sen får dom gärna släppa loss. För på efterfesterna får det vara hur blött som helst ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar