söndag 15 juli 2012

Rosorna, grodorna, Jackson & jag

 Lite småpyssel att vila trötta ögon på en söndag ;-) Askarna har jag gjort om, dom var från början helt i trä
Rostiga nycklar går också att öppna ett o annat hjärta med. Ty gammal kärlek rostar aldrig.
 Skåpet i bakgrunden innehåller en bild på Michael Jackson. Jag snickrade det som en "hyll-ning" förstås
 Det vita får mig på gott humör, på senare tid har jag börjat smycka lite i silver också. Allt för att glänsa ;-)
Gamla trälådor har fått nytt liv med färg, handtag och numera också hjul. En Änglarnas förvaring

Best mom in the world står att läsa på hjärtat. En gåva från mina underbara barn
Stolsöverdragen har min kära mor sytt och jag nöjde mig med att fixa till ett stryka-på-märke När mörkret faller tänds ljuset i zinklyktan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar