tisdag 31 juli 2012

Bloggen 1 månad idag! Tårta, rosor och lite sprit!

Tiden går fort när man har roligt!
För exakt en månad sen fick jag ett ryck vid sjutiden på kvällen, startade datorn och började leta efter lämplig plats att börja blogga på. Med sonens hjälp fixades och trixades det och jag trodde helt klart att denna lilla "produktion" inte skulle ta mer än 20 minuter... Men se, både Allsången, GW och alla nattliga sit-coms hann passera på TV:n och svettpärlorna slogs med mitt tålamod och vem som vann matchen vet jag inte än idag =) Det tog mellan 7 och 8 timmar innan jag kunde skriva mitt första inlägg! Så är det när man är något av en pedant. Det ska inte vara nåt halvtjafs, det ska vara snyggt att se på, kul att läsa och helst av allt vill jag att man ska vilja komma tillbaka till min lilla vrå av historier och bilder.
Jag är både förvånad och glad över att så många följer mig här =) Jag har en förhoppning om att fler ska göra det för det sporrar mig till mer skrivande och skrivandet är min bästa vän i denna Livets fas.
Jag vill härmed att vi firar med tårta, rosor och lite sprit!! =)
Å en hel massa Kärlek!

4 kommentarer:

  1. Annica Svanström31 juli 2012 kl. 06:35

    Grattis till 1 månad :) "skitkul " är den att läsa också, har missat en del inlägg så har läst tillbaka en del...skrattade högt när jag läste Björn Skifs inlägget:-)
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt =) Jag hoppas kunna fortsätta roa så länge det bara går!! Tack så mycket!

      Radera