fredag 6 juli 2012

CRUISE ELLER ICA-STIG? DET ÄR FRÅGAN..

Nattugglan i mig regerar för tillfället. Det är tur man har frysen full av glass i varierande smaker, en hyfsat bra dvd och pastellfärgade stearinljus som sällskap.
Tom Cruise o Cameron Diaz spelar mot varandra. I en humorfylld action på lagom nivå för en fyrtifemårig, drömsk kvinna. Hela min själ ler av dessa snabba, fyndiga repliker, man möter kvinna på flygplats, man krockar och tappar saker, böjer sig ner för att hjälpa och PLING...så har man plötsligt hela sitt romantiska Liv utstakat och klart! Med världens snyggaste, rappaste, sexigaste, tryggaste, tuffaste man!
Jag tror jag måste prova.. att medvetet springa in i nån lämplig karl inne i nån affär eller nåt...
Frågan är om han presenterar som Mr Cruise?
I min Verklighet heter han säkert ICA-Stig!
Jag tror jag tar lite mer glass, jag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar