måndag 30 juli 2012

Jag, lite gräs och Keith Richards

Bättre än så här kan det inte bli en dag som denna!
Man är ju inte direkt bortskämd med solsken den här sommaren så de varma och somriga tillfällen som bjuds utnyttjas till max. Idag ute i trädgården med en bok om Livet..som tillhör Mr Richards!
Ligger man i lä, tro? Njae..i gräset i alla fall =) Med en himmelsk lampa som extra tillbehör.
Kul med kändisböcker...dom är egentligen inte så märkvärdiga som många vill få det till.
Dom är som du & jag. Människor med höga förväntningar på Livet och det som inte händer blir till händelser värda att både läsa och skriva om.. Jag tycker att bara ordet "kändis" är humor på nåt sätt =) Jag ler varje gång jag hör uttrycket. Kändis låter så.. töntigt stort och overkligt, så drömskt och ute som det bara går att vara. Vem fan vill titulera sig Kändis?!? =)
Då låter rörmokare fan så mycket snyggare och inte minst mer seriöst.
Blir påmind om en rätt kul, självupplevd historia genom Keith Richards bok idag. Jag ska återge den lite senare här idag. Om du vill veta hur det är att ligga med en kändis?! =)

2 kommentarer:

  1. ligga me en kändis, tror inte de e nån skillnad =)

    SvaraRadera
  2. Nej, verkligen inte, haha =) Skulle inte tro det, jag heller!

    SvaraRadera