måndag 13 augusti 2012

Vissa har Loggbok, jag har en Bloggbok

Istället för en Loggbok har jag en Bloggbok i min ägo. Där noterar jag alla idéer och uppslag för min blogg med en rosa kulspetspenna. Anledningen till att jag kallar min blogg för Vitt & Brett är för att jag helt enkelt inreder i vitt och tänker och skriver brett. Allt jag skriver är hämtat direkt ur Verkligheten med inspiration av människor jag omges av och av händelser ur det Liv jag Lever. Viktigt att tillägga är att jag aldrig nämner namn eller överträder någons integritet. Ämnena jag berör är av en allvarlig underton men också beklädd med ett uns av humor.Du som följer mig märker tydligt att jag förmedlar vardagshändelser, tankar och upplevelser med blandad framtoning. Jag vill att man ska kunna inta mina skrivna rader till både sitt huvud och hjärta med god känsla och förnuft. Jag vill bjuda på ett innehåll Du kan bära med Dig som något positivt även om det då och då handlar om de grå detaljerna i Livet.
För som bekant består Livets Palett av många färger och jag ser det nödvändigt att blanda alla dessa ibland.
Jag målar en tavla och Du är fri att tolka den som Du vill.
Vill Du måla dit en krumelur så är Du givetvis varmt vällkommen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar