onsdag 29 augusti 2012

Inredning på Lyckliga Gatan

Förvirring uppstår när man en gång konstaterat att hösten gjort sin entré och solens strålar plötsligen står som spön i backen med värme som påföljd och man inser att det är en sensommardag man den 29:e dagen i augusti får uppleva! Det är inget jag har emot på något sätt men jag tycker nog att Vädergudarna får ta och bestämma sig och komma bättre överens på sina möten. Höstgarderoben har nämligen inventerats redan.
Men jag tar solen till mig och dansar glatt på adress Lyckliga Gatan =)
Så denna dag får skinnjackan hänga kvar på hallkroken och  iklädd kjol och t-shirt tar jag mig an denna dag med inredning som huvudrubrik på agendan.
Blommor till tusen skall införskaffas, en trevlig liten syssla jag blivit tilldelad mig av en fantastiskt rolig uppdragsgivare. Det förbereds inför kommande helg då Siljans Bomässa tar sin plats i Tegera Arena.
Ett kreativt och roligt jobb som gör mig glad och full av energi att sprida omkring mig =)
Bomässan pågår 1:a och 2:a september klockan 10-16. Besök den gärna, många spännande människor kommer att finnas på plats och montrarna är många och inbjudande. Inte minst den som smyckas med skylten här ovan ;-)
Just skyltar går hem hos mig. Köpte denna här om dagen, kunde inte motstå den då orden var som gjorda för min lilla mini-familj. Skyltar är tysta och högljudda på samma gång. Små budskap som omedvetet sätter sig på mottagarkontot, något min son i detta fall inte finner särskilt roande. Regler på print är roliga och provocerande men tro mig....han har följt dom till fullo sedan den hängdes upp ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar