onsdag 15 augusti 2012

Jim Morrison.. You owe me!

                                                 The Doors ;-)

Jag såg filmen om The Doors igår.. Den som Johnny Depp var berättarröst till. Skönt och en liten räddning.
Mr Morrison må ha varit en man som kunde både musik och poesi, vältra sig i sin egen stjärnglans och få sin omgivning att fascineras av det mest vansinniga. Han hade utstrålning, Jo, tack!!
Jag märkte det. Den utstrålningen gick ut genom TV-rutan och sög all energi ur mig!!! Jag var helt slut efter filmen!! Snacka om en av världens absolut största energitjuvar!!!
Hade han ingått i min vänskapskrets hade han fått bli föremål och exempel på folk man rensar ur sin vänlista. Han hade fått stå modell i foldern för KBT, han hade definitivt inte lajtat nån fire över huvud taget här!
Jag är fortfarande helt slut så han var och är uppenbarligen fortfarande en jävel på uppmärksamhet! Det minsta han kan göra är att skriva en jävligt bra låt till mig som kompensation, den dagen det är dags att ses på nåt Himla-mingel ovan molnen!
Av mig kan ha få en autograf! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar