tisdag 14 augusti 2012

Tystnaden är Gudomlig

Med många järn i elden blir det intensiva dagar emellanåt och det är lyckligtvis till min glädje att jag har förmånen att få jobba med många olika saker och med människor som bättrar på mitt Liv med härliga färger! Har precis kommit hem från ett roligt möte inför kommande projekt. Så nu passar det bra med ovanstående budskap och några tända ljus i lugnets vrå =)
Just idag har jag ägnat mig åt inredningsjobb på uppdrag en fastighetsmäklare och i början av september är det dags för siljansbomassa.se att slå upp portarna på Tegera Arena i Leksand.
Ett fantastiskt roligt jobb där kreativiteten får komma till sin rätt, fantasin får spela fritt och där möten med alla utställare, arrangörer och besökare är rena himmelriket.
Boka gärna in den helgen för ett besök på mässan med många spännande utställare. Montrarna är många och varierande och ligger inredning i ditt intresse är förstås Siljans Bomässa något för Dig.
Kända ansikten kommer att finnas på plats som bjuder både på underhållning, kunskap och råd.
Jag?!? Vad JAG kommer att göra?
Tja..du kommer inte att missa mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar