måndag 20 augusti 2012

Loppis hela dagen blå!

Jag och en vän fick ett roligt infall och åkte helt oplanerat ut på en liten Loppis-turné idag. Fyra olika ställen hann vi med och lyckligtvis gjorde jag små roliga fynd i det numera blå temat jag valt i mitt hem.
Bilderna här ovan med vackra änglar och barn hittade jag också för en billig peng =)
Jag gillar köksgrejer i emalj och hittade två stycken burkar med lock i blått och vitt på det ena Loppiset..
Muggarna som ser ut att ingå i samma serie, fann jag faktiskt på ett helt annat Loppis! Glad blev jag =)
Nu ska jag bara hitta lämplig plats åt de blå-vita sakerna. Just ikväll får som stå på borde och bara vara vackra och vänja sig vid nya hemmet ;-)
Änglarna hittade sin plats direkt! Vi funkar bra ihop och värmer på en kopp te i skymningen =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar