fredag 24 augusti 2012

Stevie Wonder sjunger om mig!!

En dag med solsken i svenska lagom-portioner, en dag med med positiva överraskningar, härliga människor, caféer, shopping, jobb och en himla massa credit för väl utfört arbete!
Det är underbart med folk som tydligt visar sin uppskattning för den insats man gjort, en liten klapp på axeln, en gåva i form av visad respekt och uppmuntran.
Jag var totalt oförberedd när dessa gåvor lades i min famn och då jag inte är bortskämd med vare sig beröm eller presenter, började jag skaka som ett asplöv i ren lycka och rikedom!
Plötsligen kände jag mig som refrängen i Livets Melodi och jag är lycklig, lättad och Livets bästa vän!
Min signaturmelodi får gå på repeat ikväll.
Stevie Wonder - Isn't she Lovely
För Du vet väl att den handlar om mig? ;-)
Puss På Dig! Tack för att du uthärdar mina inlägg =) En hel massa Kärlek till Dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar