måndag 11 februari 2013

Jag vill ha en vit Gör-det-själv-verkstad!

Det är proppfullt i mitt huvud i skrivande stund. Det har pratats intensivt i telefonen idag, samtal vars utbyten har varit både roliga och oroliga.
Att sitta på sitt lilla hemmakontor och tillåta sig se ut som en sophög, är en liten utmaning när det är dags att övertyga uppringda kunder, med en röst som låter som en blandning mellan ett smörpaket och en oskuldsfull ängel! =)

Det är alltid roande att använda sin röst, om man lyckas göra det på rätt sätt. Att låta snygg är inte särskilt svårt. Att vara det är något helt annat ;-)

Lite slut men nöjd lutar jag mig nu tillbaka och drömmer om en Gör-det-själv-verkstad som är inrett helt i vitt!
Där vilar jag, långt bortom smöriga och inställsamma röster.
Och jag är snygg! Jävligt snygg ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar