måndag 25 februari 2013

Våren gör mig liten sugen..

Och då menar jag sugen på färg och sötsaker! Våren framkallar lust till både det ena och det andra, och vad gäller inredningen plockar jag gärna fram zinkskålar och baljor av alla de slag, som får framhäva det lantliga i Marre-huset. Lite äppelblom sprider skönhet =)
Suget av sötsaker får också sin beskärda del. Choklad är favoriten. Dessutom älskar chokladen mig lika mycket! ;-)
Änglar och hjärtan kan det aldrig bli för mycket av. Denna lilla låda av zink passar perfekt i köket.
Innehållet sprider en väldoft i form av Gamla Söders te! Hjärtats dofter står sig fint vid de andra köksattiraljerna.
Nu saknas bara ett gäng tulpaner som får blomma ikapp med undertecknad ;-)
En stark och vacker sol har strålat in genom fönstren idag, och landat i mitt hjärta, som inte är av zink. Mitt hjärta är av Kärlek ;-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar