lördag 23 februari 2013

Jag låtsas att jag är manager och stenrik!

Jag kan ju bara inte tillåta mig att missa det ikväll. Återföreningen av Army of Lovers, med originalmedlemmarna i samlad trupp!
La Camilla och pojkarna som bidragit till många minnen under årens lopp, vibbar som fortfarande lver i allra högsta grad. Jag stöttar galningarna i allt! I allt dom säger och allt dom gör. Är det något som mot förmodan sägs, som är värt att skämmas för, anlitar jag en advokat med rappt munläder som skyler över med något glättigt. Huvudsaken är att det blir stora rubriker!
Herr Bard har inget emot det ;-)
Jag ska sitta i min soffa, låtsas att jag är i greenroom,  är stenrik och stolt över trion. Jag är den fjärde, dolda medlemmen av Armén vars patrullerande knappast kommer att gå obemärkt förbi =)
Dom går definitivt vidare. Man behöver inte ens ha hört låten för att veta det. Det räcker med ett par knästrumpor, upphottade tuttar och ett uns av exhibitionism ;-)
Here Wo Go!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar