måndag 18 mars 2013

Tog en svängom med en gentleman idag!

Det är skönt med en arbetsplats som tillåter frihet och humor. Som kan gå utanför ramarna vad gäller seriositet utan att för den sakens skull uppfattas som tramsig.
Jag är lyckligt lottad som fått jobb på här! Min kreativitet kommer till sin rätt, utan tvivel och människorna jag har glädjen att möta, tillför både trivsel och humor =)
Idag har jag fått dansa med en gentleman vars personlighet lyser starkt och säkert. han var må hända ingen kandidat för "Let's Dance", men munlädret var välsmort, och charmen påknäppt.
Resultatet av detta möte publiceras i veckans upplaga av Leksandsbladet. Ett möte som ger vida inspiration till fler möten av oväntat slag =)
Det bör erkännas att det var något ovant att intervjua någon utan att vara i radio och direktsändning, där frågor och svar kommer på löpnade band. En ny erfarenhet är att skriva ner allt som sägs och sedan skriva och formulera det på bästa sätt. Jag tror det gick bra. Och kommer att göra så även fortsättningsvis.
Min förhoppning är att min tanke med detta når dit den vill. Känner jag mig själv rätt..så gör den det ;-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar