onsdag 27 mars 2013

På hockey med Zlatan!

Sanslöst är det ju. Att lilla jag har följt LIF i Arenan 2 ggr inom loppet av en vecka! =)
Det tillhör annars ovanligheten att jag går på hockey, mest för att mitt sportintresse överlag är rätt så vagt. Men jag tillstår mig att erkänna att jag med galen inlevelse följer matcherna med en röstresurs som heter duga, och dessutom får utrymmet att gestikulera som en mindre toka ;-)
Tack, arbetsgivaren för uppmuntran till att heja fram det blå-vita laget.
Små gliringar och frågetecken får jag allt anledning allt tackla, när jag möter folket som i uppriktig förvåning undrar vad jag gör på en hockeymatch?!! vida känt är det uppenbarligen, att jag inte är någon man förväntar sig i publiken =)
En herre stod 15 meter ifrån mig och utropade högt och tydligt: Men VAD gör du HÄR?!?!
Med ett leende sa jag som det var:
Jag letar efter Zlatan! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar