torsdag 7 mars 2013

Leksand i Mitt Hjärta!

Glad i Hatten, är det minsta jag kan säga att jag är just denna dag. Med glädje kan jag nu göra det officiellt att jag numera är anställd på ett företag vars chefer och medarbetare kommit in som vackra Änglar i mitt Liv.
Utmaningen och förväntan står högre än solen i det blå! =)
Du kommer förmodligen att se mig virvla runt på Leksands-noret med detta leende från hjärtat.
Jag får äran att stå i ljuset av både tradition, utveckling och framåtanda när jag med Kärlek och roligt hjärta ska påbörja min tjänst genom fastighetsbyrån, även den vackert blå:
Från och med måndag yr jag runt i mitt nya jobb för Leksandsbladet, för att hälsa på alla vänliga själar, som tror på tradition och framtid i ljuv kombination. En uppgift jag ser fram emot, och där jag bär målet och en förhoppning om att kunna sätta detta blad i solsken och Leksandshjärtan!
Nya idéer och uppslag finns på lager, vilka jag kommer att genomföra med stort fokus och respekt.

Vi ses, kära vänner!
Tack för att Du tittade in =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar