fredag 22 mars 2013

Fredag hela veckan..utan hångel!

Tänk, att sedan jag påbörjade mitt jobb för ett par veckor sedan, har jag upplevt tiden som alldeles för snabbt passerande. Dessutom märker jag ingen större skillnad på veckodagarna, och då menar jag i positiv bemärkelse. Det är så många som anser måndagar vara både tunga och tråkiga, som känner mer uppriktig glädje och lust på fredagar, och själv studsar jag upp som en fjäder varje morgon, lika glad varje dag för att få gå till ett roligt jobb! =)
Det finns inte en sekund som jag inte njuter av!
Upptäckte för en stund sedan att arbetsveckan snart är till ända. Märkligt. För jag upplever det som fredag hela veckan =)
Det blir en helg i lugn och sansad ton. En uppladdning inför kommande små uppdrag under nästa vecka. En alldeles underbar agenda, fylld med galenskaper och annat att memorera i det glada minnesarkivet för resten av Livet ;-)
Det känns som att alla de vackra pusselbitarna fallit på plats. Det enda jag egentligen saknar ordentlig.. är ett rejält hångel! ;-)

Trevlig Helg, vänner!

2 kommentarer:

  1. Gratulerar till jobbet! :-)

    /Eric S

    SvaraRadera
  2. Tack, snälla! Det är verkligen jätteroligt =)

    SvaraRadera